دوستدار  حکمت و دانش

دوستدار حکمت و دانش

فلسفه، کلام، علوم قرآنی و عربی
دوستدار  حکمت و دانش

دوستدار حکمت و دانش

فلسفه، کلام، علوم قرآنی و عربی

با خبر شدن از آخرین رویدادهای هواشناسی

با خبر شدن از آخرین رویدادهای هواشناسی و به دست آوردن آمارهای دقیق در رابطه با آب و هوای مناطق مختلف جهان یکی از مهمترین اموریست که امروزه برای بسیاری از حرفه های مطرح جهان نقشی حیاتی را داراست . شما برای با خبر شدن از وضعیت آب و هوایی شهرهای دور و   نزدیکی که قصد سفر به آنجا را دارید و یا به دلایل مختلاف به اطلاعات هواشناسی در رابطه با آن منطقه نیازمندید، چه می کنید ؟ آیا تلویزیون و رادیو می تواند تمام نیاز شما را برای به دست آوردن اطلاعات دقیق هواشناسی مدت زمان معین اقامت شما در شهر مورد نظراتان رفع نماید ؟

Weather Watcher نام نرم افزار رایگان و بسیار مفیدیست که می تواند سیستم شما را به یک ایستگاه هواشناسی مجازی و شخصی تبدیل نماید !بلی نرم افزار به طور خود شما را از وضعیت آب و هوایی شهر های مورد نظرتان در جای جای کره زمین با خبر کرده و شما را در جریان وضعیت فعلی، پیش بینی های ساعتی و روزانه و هفتگی، پیش بینی های همراه با جزئیات و دقیق، نقشه های جغرافیای مناطق به طور کامل قرار می دهد ! بلی این نرم افزار بسیار مفید با قابلیت پشتیبانی بیش از 77000 شهر مختلف در سرتاسر دنیا از لحاظ آب و هوایی که تنها با یک کلیک ساده ی موس قابل رویت می باشد .

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار Weather Watcher :

 قابلیت پیش بینی وضعیت آب و هوایی بیش از 77000 شهر در سرتاسر جهان ، قابلیت نمایش شرایط آب و هوایی فعلی شهرهای مورد نظر ، قابلیت پیش بینی شرایط آب و هوایی 48 ساعت آینده ، قابلیت پیش بینی شرایط آب و هوایی 10 روز آینده ، دارای بیش از 450 نقشه ی آب و هوایی جهان ، قابلیت تبدیل بیش از 18 واحد مختلف آب و هوایی به یکدیگر ، توانایی استخراج کامل گزارشات به صورت فایل ، ظاهری زیبا با قابلیت پشتیبانی پوسته های مختلف ، پشتیبانی پروکسی و صرف مقدار بسیار کمی از حافظه ی سیستم در قیاس با نرم افزارهای مشابه

حجم دانلود: 2.2 مگابایت

Weather Watcher is your personal Windows desktop weather station. Automatically retrieve the current conditions, hourly forecast, daily forecast, detailed forecast, severe weather alerts from the National Weather Service (US only), and weather maps for over 77,000 cities world-wide. The current conditions can be quickly viewed by holding your mouse pointer over the Weather Watcher system tray icon.

* Forecasts available for 77,000+ cities world-wide
* Current weather conditions
* 46-hour forecast
* 10-day day/night forecast
* Severe weather alerts from National Weather Service (US only)
* 450+ weather maps
* 18+ weather unit conversion choices
* Locally export and log weather data
* Skinned interface/forecasts
* Customizable system tray icon/tooltip
* Dual tray icons for temperature and condition image
* Proxy server support
* Smaller memory footprint than other weather software

Download from rapidshare 2.2 Mb
Download From depositfiles 2.2 Mb
Download From filefactory 2.2 Mb

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد